Wonderful U (Demo Version) - AGA

I never knew when the clock stopped and I'm looking at you, 


我从来不知道当我看着你的时候时钟仿若停摆,


I never thought I'd miss someone like you, 


我从没有想过我会思念一个像你一样的人,


Someone I thought that I knew, 


一个我相识的人,


I never knew I should've known something would't be true, 


我从来不知道我需要明白什么是不会实现的,


Baby you know that I am so into you, more than I know I should do, 


宝贝,你知道我是如此的沉迷于你,超过我所想到的范围。

评论
热度(6)

©  | Powered by LOFTER