My Forever - Robbie Nova

so you put that on my life

请将自己交付给我吧

no fantasy no dreams

这不是虚幻空洞的情话

your love is my life

你的爱就是我的生活

cause baby you are my dreamer forever

因为你永远是我的美梦

in a day

如果有一天

if it's a loney day

你觉得孤单

just let me know you down

让我知道你的难过

so let me give you safe

我会安慰你,给予你安全感

🌙

评论
热度(12)

©  | Powered by LOFTER