Kinky love - Club 8

My eyes in the sky

我的眼睛藏在云朵里

Tell them we lie

告诉他们,我们在撒谎

The sound of my voice

我的声音

Close to your neck

回荡在你耳畔

Now I need something else in this scene

我需要所闻异于此幕

Follow my desire inside a dream

发自内心的渴望

I don’t know what I want but I want it strange

我不知道自己想要什么,但我知道自己必须改变

Can we change

我们能改变吗?

评论
热度(14)

©  | Powered by LOFTER