Heartease - Totem

If heartbreak was a crime, you'd be locked up, 

如果说使人心碎是一种犯罪,那你会被囚禁吧,

And I'd gladly throw away the key, 

我定会把钥匙仍到海角天涯,使你永世监禁,

I need some time to let my wounds heal up, 

我需要一些时间,使我的伤痛悄悄愈合,

Some time to the let the girl I love leave my dreams, 

某时某刻,一个我心爱的女孩,抛下我的梦想狠心离去。

评论
热度(9)

©  | Powered by LOFTER