Believe - Dima Bilan

Even when the thunder and storm begins

即使雷电奏鸣,暴雨将至

I'll be standing stong like a tree in the wind

我也会如风中巨木般屹立不倒

Nothing is gonna move this mountain or change my direction

没有什么能够改变我的航向,就像无人能摇撼这巍峨高山

I'm falling off the sky and I'm all alone

我自空中坠落,我孑然一身

The courage that's inside is gonna break my fall

但心中的勇气会阻止这坠落

Nothing is gonna dim my light within

没有什么能熄灭我内心的希望之光

评论
热度(12)

©  | Powered by LOFTER